staffedoggblogg

Alla inlägg den 24 september 2016

Av Sofie Pettersson - 24 september 2016 09:20

Den här helgen kommer bli lugn och skön. Jag ska bara vara hemma för en gångs skull. Från nästa helg så drar det igång med tävlingar och sånt igen. Nu ska jag vila och pyssla med sånt man inte hinner annars. T.ex behövs det lite stålar så imorgon bär det av till antikhandlaren där jag ska lämna in en lampa och lite annat.

                                                  
          

Igår kväll var det perfekt höstväder. Det blev en lång promenad och efter det lite träning med supertaggade hundar. Kul!

 

Det har varit kallare nu så vi har faktiskt behövt elda. Mysigt värre att man har möjligheten!

 

Om en stund ska jag och Wilson träffa Veronica för en springrunda. Förhoppningsvis går det ännu bättre den här gången. Jag tycker inte att det är roligt att springa, men det är helt gratis och man slår två flugor i en smäll: sig själv och hunden.

 

Innan nästa helg så måste jag lyckas ta mig till klubben och träna. Det är ju bra om Wille har sett andra hundar innan tävlingen. Hehe. Jag satsar på onsdag när det är öppenträning. Det känns som en bra plan!

 

Trevlig helg alla!

                                                  
                        

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards