staffedoggblogg

Alla inlägg den 2 mars 2018

Av Sofie Pettersson - 2 mars 2018 21:19

Idag har jag börjat jobba igen. Nu blir det till att gå upp supertidigt framöver. Suck! 

Jag fick dra hundarna ur sängen imorse.  Skönt att mjukstarta på en fredag. Nästa vecka blir det annat.

 

De senaste dagarna har det varit jättekallt! Trots dubbla täcken på djuren går det inte att ta några längre promenader. De får köldkramp och börjar hoppa på tre ben. Stackarna. De skulle minsann behöva skor också!

När det har varit lite mildare och strålande sol så har det gått bra iallafall. Typiskt att det ska bli värsta vintern nu när man trodde att våren är på väg!

 

I veckan har jag kunnat rida igen också. Så roligt. Det är faktiskt en sak som är härligt nu med så mycket snö: att rida på åkrarna runt oss där vi bor. Man får passa på så länge det går.

 

Leia höglöper. Idag ringde grannen och sa att deras schäfer gör allt han kan för att smita hem till oss. Ooops! Det är inte så konstigt. Till och med Wille (kastrerad) kan inte låta henne vara. 

 

En sak som är helt fantastisk är att idag när vi kom tillbaka från promenaden efter jobbet så var det fortfarande ljust! Wohoo! Så var det inte sist jag jobbade. Nu blir det bara bättre och bättre!

 

Trevlig fredagkväll alla!

 

 

 

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards