staffedoggblogg

Alla inlägg den 17 mars 2018

Av Sofie Pettersson - 17 mars 2018 17:47

Veckans favoritdag levererar som vanligt! Strålande sol och gnistrande snö. Vi började dagen med en riktigt lång promenad. Vi gick till badplatsen och därifrån en runda i skogen. Mötte både skoteråkare och slädhundar.

Båda hundarna var på topp idag.

 

Wilson:

   

Leia:

 

Senare på eftermiddagen blev det en till promenad och lite träning innan vi gick in. Vi tränade lydnad/rallylydnad på våran grusväg och använde folk på lördagspromenad som störningar...

                                                                           

Nu har vi pecis duschat hundarna, och det var på tiden. Det är meckigt vill jag lova att få Leia att passa in i våran pyttelilla duschkabin. Puh. Men nu är det gjort iallafall. 

 

Jag har anmält Wille till en inoff. Noseworktävling i april. Det blir bra. Mycket billigare än officiella tävlingar...

Almanackan ligger framme på bordet för ikväll ska jag börja titta på vilka rallytävlingar vi ska anmäla oss till i vår.

 

Ha en trevlig lördagskväll alla!

                                                                        

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards