staffedoggblogg

Alla inlägg den 15 juni 2018

Av Sofie Pettersson - 15 juni 2018 21:13

Det har varit mycket den senaste tiden på jobbet. Idag har jag gjort min sista arbetsdag på lååång tid. Sommarlov!! Wohoo!!

Det betyder mer tid för hundarna och allt annat som är roligt!

Hrm, i och för sig så sommarjobbar jag på ett annat jobb nästa vecka (dålig planering) men sen så! 

 

Det är fortsatt bra väder så vi har badat mycket. Annars går det knappt att gå promenader.

 

Imorgon blir det ingen sovmorgon. Det är dax för tävling igen. Leia är fortfarande(!) skendräktig så jag har inga stora förhoppningar på henne. Hur länge kan sånt här hålla på egentligen?

Wille hoppas jag sköter sig imorgon. Det vore kul om han åtminstonde gjorde det på en start av två möjliga. Jag ska göra mitt bästa för att hålla mig lugn så han inte påverkas av min energi.

I veckan har vi tränat rally på kvällarna. Hoppas det gjort någon nytta iallafall!

                                                                      

Jag startade sommarlovet med riktigt fredagsmys! Först skogspromenad med hundarna, sedan en ridtur med Kitty och grannen till havet , och efter det gos med sötaste fölet! Det är Hottie som jag ridit en del tidigare som fick föl för drygt en vecka sedan. Det ska bli kul att följa hans utveckling.

 

Trevlig helg alla!

                                                                        

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards