staffedoggblogg

Alla inlägg den 9 december 2018

Av Sofie Pettersson - 9 december 2018 20:51

I veckan var vi med Leia till veterinären för hon har fått en "knöl" igen vid juvren. Det lixom är som en förtjockning  i hennes ärr från operationen när hon tog bort juverdelar. Det är lite konstigt så prov togs och vi väntar på svar. Suck. Snälla, låt det var goda celler så man kan få slippa oroa sig för en gångs skull. Hon är så pigg och glad nu. Det vore skönt om hon kan få fortsätta vara det...

 

I veckan har det verkligen varit pissväder. Knappt att det varit ljust på dagarna alls. Igår och idag har vi iallafall trotsat regnet och varit ute ordentligt i skogen.

 

Idag var jag och Zandra på hundmässan i Älvsjö. Det var kul som vanligt och jag känner mig nöjd med dagens shopping. Köpte bland annat nya tuggben från Rauh som är bäst när man har staffar. Wilson har ju inte fått tuggat något alls nu på typ en månad. På onsdag ska vi på läkningskoll efter tandoperationen och hoppas att allt ser ut som det ska.

För två år sedan så tävlade jag och Leia rallyn på mässan. Det var bland det roligaste vi har gjort. Jag vågade inte anmäla Wille dit pga. allt ståhej. Kanske till nästa år så kan vi anta den utmaningen...

 

Helgen gick på tok för fort och jag känner mig inte alls redo för en ny arbetsvecka! Varför måste det alltid vara så mycket att göra den här årstiden? Om ni undrar varför jag är så dålig på att uppdatera så beror det helt enkelt på att det är så deppigt och orkeslöst just nu! Det är för mycket annat som tar min energi. Förhoppningsvis så vänder det snart och man kan bli lite piggare igen...

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards