staffedoggblogg

Alla inlägg under april 2020

Av Sofie Pettersson - 20 april 2020 19:20

Alltså, jag dör vad härligt det är ute! Äntligen har man fått livet och energin tillbaka. Det har varit flera dagar nu med fint väder. Idag var det en sån där dag när man aldrig vill gå in! Vi har just tränat lite på tomten. Älskart!

                                          

Mina senaste dagar i bilder:

 

Wilson:

 

Kitty:  

Curre kanin:

    

Ut och njut!



Av Sofie Pettersson - 11 april 2020 16:39

 

Hoppas ni alla får en fin påsk!

                                                        

Av Sofie Pettersson - 5 april 2020 17:03

Förra helgen var det sista tillfället på Nosacupen. Den här gången var vi i Ekbacken i Åkersberga. Det var fordonssök och behållarsök.

 

Wille klarade båda söken på hyfsad tid. Det var till och med en som hade kissat på behållarsöket men det brydde han sig inte om. Duktig kille!

Vi slutade på en 7:e plats totalt i cupen vilket jag är supernöjd med! Vilket lyft från tidigare gånger då vi brukar vara någonstans längst ner i listan. Något måste man ha gjort rätt då iallafall!

                                                                            

I helgen har det varit så fint väder. Det har blivit morgonkaffe ute med både hunden och kaninen. Nice!

Frukost ute:

   

Det känns verkligen skönt att våren är här. Det kommer att bli fullt upp att göra. 

Odlingarna har kommit igång:

 

Nu ser jag fram emot två veckor med bara 4 arbetsdagar. Härligt!

                                                                     

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skapa flashcards