staffedoggblogg

Alla inlägg den 29 maj 2021

Av Sofie Pettersson - 29 maj 2021 21:57

Nu är det bara 2 veckor kvar till sommarlovet! Wohoo!!

Trodde aldrig att Wilson skulle vara kvar såhär länge. Men han mår jättebra och det känns kanon. Vi kommer att få ha det bra och njuta tillsammans en stund till.


Mina älskade lilla gubbe:

                                                 

Idag har vi varit på långpromenad med grannen och schäfern Zilas. Det var kul för Wille och han var nöjd och glad sedan. Efter det så åkte jag med Pernilla med båda unghingstarna norr om Hallstavik till sommarbete.  Allt gick bra förutom lite problem med lastningen. Det är sådant man får räkna med. 

 


Imorgon har jag en helt ledig dag. Då ska det bara pysslas på tomten. Tillsammans med min lilla följeslagare förstås:

  

När jag kom hem efter betessläppet så har vi tagit det lugnt hemma, grillat mm. En bra dag helt enkelt!

 



Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards