staffedoggblogg

Alla inlägg under augusti 2021

Av Sofie Pettersson - 24 augusti 2021 19:41

Jag förstår verkligen inte dem som har många hundar och som skaffar ny valp var och vartannat år. Det är ju jättejobbigt! Man kan ju inte göra annat än att passa känns det som.  Haha.  Längtar redan tills hon blir lite större... Nädå,men det är en riktig buse det här!

                                                 

   


Imorgon så börjar jag och Leeloo i valpskolan. Det ska bli kul. Jag har valt en kurs som är lite mer tävlingsinriktad än en vanlig valpkurs. Det ska bli intressant. 

 

Jag har jobbat i en och en halv vecka nu. Som vanligt när man varit ledig länge så fick jag mycket jobbångest. Men det har gått bra .

I slutet av min semester så gjorde vi mycket utflykter för att socialträna. Det har gått kanon. Då sköter hon sig utmärkt!

   

Odlingarna har jag  svårt att hinna med nu så det får bli som det blir. Trots lite dålig skötsel så blir det en bra skörd iallafall. 

 

Varje kväll så tränar Leeloo på att umgås med Curre kanin.  Det går faktiskt bra!

   

Wille mår fortsatt bra och det är skönt. Han har snart levt ett år med elak cancer. Vi är så glada för varje dag vi får vara tillsammans. 

                                          

 

Håll tummarna nu för att det är den skötsamma Leeloo på kursen imorgon och inte monstret som visar sig ibland här hemma...

                                           




Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards