staffedoggblogg

Alla inlägg under november 2023

Av Sofie Pettersson - 4 november 2023 17:43

Egentligen så har jag tänkt att stryka mig hela veckan eftersom det stod att det skulle regna över 20 mm idag. Men så ångrade jag mig till slut. Gick upp tidigt imorse och åkte på tävling. 

 

Det regnade utav bara fan. Vad gör jag där egentligen med en amstaff som knappt vill gå ut?

                                              

Men vet ni vad? Det gick riktigt bra med tanke på omständigheterna. Säkert beror det på att jag inte förväntade mig någonting och därför inte blev lika nervös.

 

Vi nollade fjärrdirrigeringen såklart. Och på samtliga moment så var det väldigt svårt att sitta. Planen var som en sjö så det är fullt förståeligt. Men ändå så är jag så stolt och glad över Leeloo.  Hon försökte verkligen sitt bästa. Idag hade vi en bra känsla och nästa gång kan det bara bli lättare...

 

Bästa Leeloo:

 

De flesta idag hade problem pga vattnet. Det var tappra hundar och förare.

Nu blev jag sugen igen på att anmäla mig till ny tävling. Det här var våran sista för säsongen. 

 

En trött soldat som vilar ut efter en tuff morgon:

 



Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards