staffedoggblogg

Alla inlägg under februari 2023

Av Sofie Pettersson - 24 februari 2023 20:56

Nu har jag varit lite slarvig med uppdateringar på sista tiden! Allt är bra med Leeloo. Hon har blivit som valp på nytt efter skendräktigheten. Ett tag trodde vi att hon redan blivit vuxen och lite "tråkig". Men det visade sig vara fel... Hon har blivit galen igen!

                                               

Ikväll har vi varit på rallyträning. Det gick superbra! Bra attityd och fokus trots nya hundar. Vi hade tävlingsmässig banträning. En nybörjare/fortsättning och en avancerad/mästare. 

Jag är extra glad över en sak. Det var jätteroliga leksaker som frestelser och Leeloo rörde dem inte (!). Inte ens första gången vi gick banan. Det har nog aldrig hänt förut. Hon är ju så nyfiken. Äntligen känner jag lite hopp!

                                                 

 

Vi är anmälda till en tävling i mars. Trippla starter i fortsättningsklass. Det är inomhus och brukar vara ganska rörigt där så jag har inte bestämt mig än om jag ska åka eller inte. Men om det fortsätter såhär på träning så gör jag nog det. Om jag får plats förstås.... Det är över 70 anmälda i varje klass men finns bara 50 platser. Vi får se hur det blir med den saken...

 

Härligt med ledigt!Här ska njutas!

Trevlig helg alla!

                                           

 


Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards