staffedoggblogg

Alla inlägg under december 2021

Av Sofie Pettersson - 27 december 2021 19:20

Det var så mycket på jobbet de sista veckorna så jag är helt slut. Det har gått flera dagar på det välbehövliga jullovet och nu börjar jag äntligen återhämta mig lite...

 

God fortsättning!

 

 

Jag är så glad och tacksam över att min lilla gubbe fick vara med till jul det här året också. Det trodde jag aldrig. Nu är det kvalitetstid varje dag. 

 

Idag har Wilson provat på watertreadmill. Det var konstigt tyckte han först. Jag vann ett rehab tillfälle på en fototävling på Facebook.  Kul för gubben att få göra något ensam för en gångs skull. 

 

Julafton var lugn och vi var bara hemma. Det ska firas med hela min familj senare i veckan. Hundarna har dock redan fått julklappar av min syrra idag när vi var där och fikade.

 

Det är sådär fruktansvärt kallt nu igen så det blir inga långpromenader.Det är inte kul. Om några dagar ska det bli lite varmare iallafall. 

Framöver har vi några  träningar inbokade i hundhallen. Det ska bli roligt. Förutom det ska vi inte göra något speciellt på lovet. Bara njuta av ledigheten och alla sovmorgnar!

 

Inte bara jag som njuter av jullovet:


   


Av Sofie Pettersson - 6 december 2021 19:34

Det har varit en bra helg som vanligt. 

I lördags tog vi en mysig skogspromenad på morgonen och sedan pysslade jag hemma resten av dagen.

 

Wille övervakar julpyntningen så att allt går rätt till:

   

Igår var jag och Leeloo tillsammans med 8 andra i hundhallen i Norrtälje och tränade rallylydnad. Perfekt att vara så många och dela för då blev det inte så dyrt. Dessutom superbra socialträning för valpis.Hon var så duktig! 

 



Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards