staffedoggblogg

Alla inlägg den 18 december 2015

Av Sofie Pettersson - 18 december 2015 19:42

Jag har faktiskt för en gångs skull hittat en bra produkt som verkligen fyller sin funktion. Det är inte ofta man gör det.

 

Leia har ju haft ett besvärligt sår på trampdynan som vägrade läka och till slut blev infekterat. Jag försökte med allt möjligt. Vetflex, plastpåse, mm. Varje gång vi gick ut så blev det blött så det läkte aldrig. I varenda djuraffär i staden där jag bor har jag letat efter en sorts gummitoffla. Ingen hade dem, men i den sista affären jag letade fanns det. PAWS heter den. En riktigt bra grej. Sitter på som den ska och håller tassen torr. Rekomenderas varmt!

 

Nu har såret läkt, men fortfarande är huden där supertunn. Jag läste på nätet att trampdynor tydligen tar lång tid att läka. Tillsvidare får tofflan sitta på när vi är ute.

 

Nu när Wilson fortfarande är under vila så blir det mycket egentid för mig och Leia.

Snart är det  återbesök till kliniken. Får se vad Ashley säger då. Wille blir bättre för varje iallafall.

   

Jag är helt slut i kroppen, men det är bara två arbetsdagar kvar till JULLOV!! Jippi!! Jag tror knappt att det är sant!

 

Ha en trevlig helg alla!

                                                  

                  

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards