staffedoggblogg

Alla inlägg den 21 juli 2015

Av Sofie Pettersson - 21 juli 2015 19:10

Igår var vi tillbaka på Hundloftet för andra gången på våran lilla rallykurs. Jag känner mig riktigt taggad! Det är kul med lite utmaningar och nya moment att träna på.

 

Taggade för träning:

 

Lottie sätter ihop sekvenser av banor som vi får öva på. Eftersom lokalen är liten så blir det tight mellan skyltarna. Bra att träna svårare, för då blir det desto lättare sedan!

Vi körde en del moment från mästarklass också. Kul! Hundarna tycker det är jätteroligt också.

 

De blir helt slut efteråt:

 

Igår eftermiddag var vi på kalas. Hanna och Hampus har fyllt år. Perfekt socialträning för hundar. Så mycket uppmärksamhet som de får. Rena himmelriket för Wilson! Nu har de blivit klappade så mycket så det räcker i flera dagar framöver.

                                                                  

 

Kalasfina:

 


Jag är inte vidare nöjd med vädret den här sommaren, men i morse var det iallafall sol så då blev det simträning. Jag hoppas och tror att det är superbra träning för Leias kropp. Hon har blivit mycket bättre på simning på äldre dagar. Förr låtsas-simmade hon bara, men höll i sig på botten med baktassarna. Haha. Nu hoppar hon i självmant. Simmar hundarna från bryggan på morgonpromenaden.

 

Förutom det har vi mest slappat. Skogspromenerat och plockat kantareller. Det är inte fel det heller....

   

 

 


 


Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards