staffedoggblogg

Alla inlägg den 4 november 2016

Av Sofie Pettersson - 4 november 2016 17:47

Jag älskar att jag ibland får möjligheten att ta ett par dagar ledigt från jobbet. Novemberlovet gav chansen att ta ledigt både torsdag och fredag. Det betyder extra tid med hundarna och att man hinner vara ute mer i ljuset. Nice!

 

Eftersom det annars är mörkt både före och efter jobbet så gäller det att passa på att gå i skogen. Det har blivit långa promenader med bland annat sökövningar. Idag fick hundarna även varsit spår på åkern.

Lite snö har vi fått också. Det tycker djuren är jättekul(dock inte jag). 

 

På söndag ska vi tävla inoficiell rallylydnad här på Roslagens bk. Det blir bra träning inför kommande tävling om två veckor.

 

På måndag börjar jag och Wille på kurs i Nosework. Det ska bli intressant. Jag tror det kommer passa honom som handen i handsken. Det blir ännu en gren att lägga till på listan..

                                                  
                  

Efter många timmar ute så förtjänar man att slappa på soffan. 

   

Trevlig helg alla! 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards