staffedoggblogg

Alla inlägg den 3 februari 2016

Av Sofie Pettersson - 3 februari 2016 19:54

I två dagar har jag varit på kurs i stan. Det betyder att jag kommit hem mycket senare än vanligt. Det har såklart inte blivit mycket träning inför helgens tävling de här dagarna. Vi får ta igen det imorgon tänkte jag. Även fast jag börjat senare så har jag  gått upp samma tid som vanligt för att ta en extra lång morgonpromenad istället.

 

Kursen som jag var på är "Human Dynamics". Alla personer har olika grundmönster. Vi lärde oss hur det skiljer sig i kommunikationen mellan olika typer av människor. Hur man lär sig förstå de olika typerna...Intressant! Tänk om det finns någon liknande kurs med hundar. Då kanske man äntligen kunde lära sig att förstå sig på Wille!?

                                                  
                 

I helgen är det dax för rallytävling igen. Det blir en tidig morgon. =/ Samling 08.00 i Upplands Väsby. Íngen höjdare. Förhoppningsvis går det bra och då är det värt det. Det är Wilsons första tävling sedan han varit skadad. Får se HUR övertaggad han blir. Jag har inte direkt några höga förhoppningar för lördag om man säger så...

                                                  
                 

Tjeeeeena!

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards