staffedoggblogg

Alla inlägg den 4 mars 2016

Av Sofie Pettersson - 4 mars 2016 09:49

I onsdags kväll kom jag hem efter en två dagars smakresa på Åland med jobbet. Det finns mycket bra mat-tänk där. Vi gjorde besök på bla. ölbryggeriet Stallhagen och på Smakbyn. Superintressant!

 

Hundarna fick vara hemma med husse så länge.

Nu tar vi igen förlorad hundtid.Eftersom det är sportlov så har jag fått möjlighet att ta ledigt torsdag och fredag. Då passar man på att göra sådant som man inte hinner annars. Igår t.ex var jag med Leia till bästa fysioterapeuten Jessica Pelz.

 

Som vanligt så kollade Jessica först ute hur hon rör sig och sedan blev det massage och genomgång av kroppen.

 

Leia rör sig riktigt bra trots sina två knäoperationer. Så där var det inga problem. Däremot så har hon tappat mycket muskler på ena bogen. Förmodligen är det efter tassen som var skadad så länge i vintras.

 

Vi ska få hjälp med ett nytt träningsschema så att vi hjälper henne bygga upp sig igen. Som ni vet så är det ju inte bästa rehabtiden ute på vintern med mörker och halka. Men nu kommer våren så nu kan vi ta nya tag ordentligt.

 

Vi kör igång direkt med träningen och sedan har vi ett återbesök hos Jessica om två månader. Fortsättning följer..

 

Leia:

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards