staffedoggblogg

Alla inlägg den 28 januari 2017

Av Sofie Pettersson - 28 januari 2017 21:30

Vintern är inte min favoritårstid. Jag har svårt att rycka upp mig och det återspeglar sig i hundträningen naturligtsvis. Det har inte blivit mycket av den varan på sista tiden. Mest har det blivit noseworkträning inne på kvällarna. Vi har kört mest rumssök, och båda hundarna är faktiskt ganska duktiga. Ibland lyckas man tvinga husse att placera ut gömmorna när jag inte ser så det blir lite tävlingsmässig träning. Om drygt en vecka så börjar jag och Wilson steg 2 på kursen så då kanske man kommer igång lite mer igen.

                                                  
              

Senaste veckan när vi gått promenad efter jobbet så har det faktiskt varit ljust nästan hela rundan. Äntligen börjar man få livet tillbaka!

 

Promenix på åkrarna efter jobbet i fredags:

 

För att få ytterligare inspiration i träningen så har jag nyss anmält oss till årets första rallytävling. Det blir inomhus i Väsby. Kul! Snart så börjar det roliga igen!

 

Idag har vi varit på en riktigt lång promenad i solen runt en sjö som ligger här i närheten. 6 kilometer blev det. Härligt!

 

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards