staffedoggblogg

Alla inlägg den 14 oktober 2017

Av Sofie Pettersson - 14 oktober 2017 20:04

Imorse var vi uppe med tuppen och åkte iväg till Vallentuna för lite rally. Samling 9.00, grått och regn.... Som vanligt på hundtävling med andra ord!

                                                                

Det var bara Leia som fick köra idag. Wille är utvisad från rallylydnadstävlingar på obestämd framtid...haha. Han fick iallafall följa med och titta på!

 

Jag tyckte Leia gjorde en riktigt bra runda. Jag ansträngde mig den här gången för att vara mer strikt som i lydnaden. Det gick bättre då än sist. Vi har haft en svacka tycker jag och det har gjort mig mer nervös. Idag kändes det bättre. Det kan ju också bero på att Wille (tickande bomben) inte var med. Hm...

 

Dagens domare Agneta är lite hård tycker jag. =) Jag har tävlat för henne flera gånger. Det var inga höjdarpoäng, men vad jag gjort för fel vet jag inte än för protokollet kommer med posten. Huvudsaken är att jag är nöjd med dagens runda! 

Nu blir det vila ett par dagar och sedan laddar vi om för tävlingar på Österåker nästa helg.

                                                                            

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards