staffedoggblogg

Alla inlägg den 2 december 2017

Av Sofie Pettersson - 2 december 2017 11:11

Jag har haft mycket att göra den här veckan också. Det har varit rörigt på jobbet och en del övertid. Det är alltid så innan jul. Jag känner ändå att hundarna fått ordentligt med tid. Jag har varit ut flera kvällar med grannen och schäfern, och så har vi varit duktiga med noseworkträningen också.

Leia är nu anmäld till doftprov! Jag tänkte först att det skulle vara Willes gren, men hon är också duktig så varför inte?

 

En jätterolig sak som hänt i veckan är att jag provridit en ny häst! Det gick hur bra som helst. Jag trodde att det skulle kännas konstigt eftersom jag i princip ridit samma häst i över 10 år, men det gick bra iallafall. Det bästa av allt är att det är nära till stallet. Jag hoppas verkligen att det ska funka bra. Idag, om en stund, ska jag dit igen. Kul!

 

Tänka sig att det redan är December. Lika mycket snö här som vanligt. Alltså inget alls! Men jag är inte ledsen för det. Hundarna är pigga och glada iallafall.

 

Bästa Leia imorse i skogen:

 

 

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards