staffedoggblogg

Alla inlägg den 9 februari 2018

Av Sofie Pettersson - 9 februari 2018 20:26

Nu är det inte långt kvar tills jag ska kunna gå som vanligt igen. Tjohoo vad skönt det ska bli! Man börjar se slutet på "lidandet". Idag var det dessutom sol och fint väder. Det till och med värmer lite. Äntligen börjar det närma sig vår.

                                                                     

Idag passade vi på att leka och träna på åkern i solen. Härligt! Glada hundar och en ganska glad matte också.

 

I veckan har det blivit lite utflykter med hundarna. Vi har hälsat på mamma t.ex Jag har också träffat min kollega Veronica och hennes Mimmi. En kort promenad kunde vi ta tillsammans iallafall. Det är bra att vi tränar för Mimmi är mina hundars blivande bästa kompis. Haha. Det gick bra. Hundarna gick snällt bredvid varandra utan att dra iväg med sin handikappade matte.

 

Jag sa ju att jag skulle anmäla Wille till nästa Noseworktävling men tyvär blev det inte så. Pga. strul med lön och f-kassan under min sjukskrivning så har jag inte råd. Synd! Ja, ja vi får satsa på nästa tillfälle istället och hoppas på att saker och ting har ordnat upp sig tills dess.

 

Nu har Leia iallafall bäddat för kvällen. Fredagsmys:

 

Ha en trevlig helg alla!

                                                                               

                                                                    

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards