staffedoggblogg

Alla inlägg den 30 november 2019

Av Sofie Pettersson - 30 november 2019 19:41

Nu har det börjat: vintern. Jag gillar det inte. Eller jo om det är soligt som idag, man är ledig och får gå ut när man vill... När man slipper ha en tid att passa och köra bil i snöstorm....Då är det okej. Men igår morse vid 05 på min morgonpromenad när det var snöblandat regn och blåste i sidleds. Då var det inte mysigt! Det enda jag tänkte på var alla som säger: jag vill att det ska komma snö, det blir ljusare! Igår morse tänkte jag: guuud vad mysigt, åååå vad ljust!

                                                          

Hur som helst. Idag på veckans bästa dag var det fint och mysigt iallafall med strålande sol och gnistrande snö. Wilson var jätteglad och har fått två långa promenader. En i skogen och en med grannen och schäfern.

Curre kanin har fått vara ute och smaka på snö för första gången. Han tyckte det var kul att vara ute som vanligt.

       

Nu blir det slappa i soffan.

Trevlig kväll alla!

                                                                          

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards