staffedoggblogg

Alla inlägg den 14 november 2020

Av Sofie Pettersson - 14 november 2020 20:23

Den här helgen ska vi bara ta det lugnt och vila. Inget speciellt inplanerat vilket jag tycker är skönt. Ja, förutom det vanliga då, stallet tex. 

 

Wilson mår bra. Jag försöker behandla honom som vanligt så gott jag kan. I veckan har vi tränat en del nosework och lite rallylydnad. Det är fortfarande varmt ute vilket jag inte alls klagar på! Idag har vi varit ute på en lång promenad tillsammans med grannen och  Silas. 

 

Min finaste gubbe vid våran brygga:


   

I stallet:



    

Curre kanin och Wille morgonmyser. Visst är de söta?

(Det är inte alltid såhär mysigt utan ibland blir hunden lack på kaninen också. Han kan vara en riktig retsticka.  Haha)


 

Hoppas ni alla får en fin helg!

                                                 


Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards