staffedoggblogg

Alla inlägg den 23 februari 2020

Av Sofie Pettersson - 23 februari 2020 19:24

Idag var det en sån där dag som jag tycker bäst om. 

Sovmorgon, sol, hundaktiviteter och fika. Det är så jag vill ha det varje dag om man får välja.

                                          

Det var möte idag på klubben om regelrevideringen i rallylydnad som kommer.  Jag åkte till Åkersberga i god tid och tog en promenad samt passade på att träna före mötet. Nu märktes det att vi inte tränat så mycket på senaste tiden. Det måste det bli ändring på. Men nu kommer våren och då blir det skönt att vara ute igen.

 

Wilson på träning:

 

Mötet var trevligt och jag tycker vi fick med bra punkter som ska skickas in.

Efteråt blev det en lång promenad i solen. Härligt! 

 

Wille vilar under tiden vi människor har möte:

 

 

Nästa vecka börjar Nosacupen  (inoff. nosework). Jag och Wille ska vara med på alla 4 tillfällena. Det ska bli superkul. Han har varit riktigt duktig när vi tränat här hemma.

 

Bästa träningskompis: 

  

Synd att det redan är måndag imorgon. Jag hade gärna haft en ledig dag till....

 

Curre kanin tar det lugnt på morgonen när jag dricker kaffe:

 



Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards