staffedoggblogg

Alla inlägg den 7 november 2021

Av Sofie Pettersson - 7 november 2021 19:17

Vi har haft en sån där kanonhelg. Visserligen har Leeloo sabbat min sovmorgon både lördag och söndag, men i gengäld känns det som jag hunnit mer än vanligt. 

 

Igår var det så härligt väder. Det blev både träning på klubben, massa fix på tomten och fin skogspromenad. 

 

Blev påkommen innan träning med att försöka ta godis som jag gjort:

 

Jag tycker det går bra med träningen. Hon är både följsam och tycker det är jätteroligt.Visst brister det lite i koncentrationen men jag tycker ändå hon klarar störningar bra. Superkul!

 

Idag var man uppe med tuppen och hann både städa, tvätta, träna hund och klippa allas klor innan stallet. Det var skitväder men efter vila blev det skogspromenad iallafall. Dagen avslutades med god middag och snart blir det soffmys. 

Tänk om man bara kunde få ha en ledig dag till......

                                                

Lite bilder från promenaderna i veckan:

 

Älskade Wille:

 

Marholmen. Trevligt ställe men framför allt hundvänligt:

 

Hoppas ni alla också haft en fin helg!

                                     






Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards