staffedoggblogg

Alla inlägg den 19 juli 2021

Av Sofie Pettersson - 19 juli 2021 15:00

Såklart hade jag glömt bort hur jobbiga valpar är....

Man hinner ju inte göra någonting annat..

                                       

I  

Idag har jag anmält oss till valpkurs. Den börjar i augusti. Det ska bli kul(och välbehövligt)!

 

I veckan följde hundarna med på utflykt till Marholmen. Där finns det hundbad. Valpis var lugn och duktig,  och Wille också såklart.

 

Vi har börjat träna på lite saker så smått. Wille visar hur man gör. Posera på bild tex:

 


                                             

Av Sofie Pettersson - 19 juli 2021 14:51

Såklart hade jag glömt bort hur jobbiga valpar är....

Man hinner ju inte göra någonting annat..

                                       

I  

Idag har jag anmält oss till valpkurs. Den börjar i augusti. Det ska bli kul(och välbehövligt)!

 

I veckan följde hundarna med på utflykt till Marholmen. Där finns det hundbad. Valpis var lugn och duktig,  och Wille också såklart.

 

Vi har börjat träna på lite saker så smått. Wille visar hur man gör. Posera på bild tex:

 


Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards