staffedoggblogg

Alla inlägg den 12 december 2022

Av Sofie Pettersson - 12 december 2022 18:51

Som vanligt så gick helgen alldeles för fort!

 

I fredags kväll var det rallyträning igen. Det gick jättebra.  Vi körde två banor. En fortsättningsklass och en mästarklass. Leeloo är så duktig. Dock blir hon lite seg och avvaktande när jag inte har gått banvandring ordentligt och måste koncentrera mig på att läsa skyltar. Så fort vi går vidare efter mål så är hon mycket mer alert. Det måste bero på mitt fokus. Något att tänka på....

 

 

I lördags var det vilodag för Leeloo. Hon var lite trött efter träningen. Vi gick en lång promenad med grannen och Qiro.  På eftermiddagen kom min brorsa och Linus på fika. Det var kul!

 

Igår var jag på hundmässan. Det var såklart roligt! Tittade på agilityn, rallylydnaden, nosework och utställning. Tyvärr var det inte mina bästa raser igår men det var roligt iallafall. 

Lite shopping blev det också såklart. Kom hem med en ny lydnadsapport och en kamprulle i läder bland annat. 

                                                   

En bra helg helt enkelt!

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards