staffedoggblogg

Alla inlägg den 5 augusti 2022

Av Sofie Pettersson - 5 augusti 2022 20:58

Ja, det blir då aldrig som man tänkt sig. Leeloos klokapselbrott läkte inte som det skulle. Mitt i värsta rötmånaden ska man inte bryta saker... Infektion och svullnad och antibiotika. Lååång tid med tratt och en galen hund mitt i värsta åldern. Inte kul! Semestern förstörd. Många veterinärbesök och än är det inte klart. Nästa vecka blir det röntgen igen för att se hur det ser ut. Det har iallafall börjat komma klomaterial så jag hoppas att det går åt rätt håll. 

Vi som hade så mycket roligt framöver att anmäla till, men nu blir det väntan. Det viktigaste är att Leeloo blir frisk såklart! Hon håller iallafall humöret uppe  (lite väl mycket!).

                                    

Bästa Leeloo idag i skogen:

 

                                          

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards