staffedoggblogg

Alla inlägg den 3 september 2015

Av Sofie Pettersson - 3 september 2015 17:30

På lördag är det dax för min och Wilsons debut i avancerad klass. Förvänta er inga stordåd! =) Det kan gå precis hur som helst!


Vi har tränat en del i korta sekvenser. Han tröttnar annars.  Ibland går det jättebra, men ibland blir det helt förvirrat med högerhandlingen. Wille försöker skoja till det när han inte förstår mig. Han testar lite annat som han kan. Gullegubben.

                                                  

                        

På senaste tiden har jag faktiskt haft bra kontroll över mina tävlingsnerver, men nu känns det ganska nervöst igen! Aja, det får bli som det blir!


Hösten har visst kommit nu iallafall. Regninga dagar då får man vara inne och vila istället. Det kom ett paket på posten med älgtuggben från Rauh igår. De kan jag verkligen rekommendera. Kanske verkar dyra men håller hur länge som helst. Wilson har börjat spy av tuggben för han sväljer för stora bitar, men det går inte med de här. Perfekt.


Igår var Leia för tredje gången på rehab i Väsby. Hon går riktigt bra på benet nu. Skönt! Igår blev det lite trav också. det var första gången på säkert 2 månader. Härligt, snart är vi på banan igen!

                                                  

                                        

 



Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards