staffedoggblogg

Alla inlägg den 22 december 2018

Av Sofie Pettersson - 22 december 2018 21:52

Som jag har längtat! Äntligen ska man få ha lite extra ledigt. Sista veckorna har varit tunga. Idag har jag firat med sovmorgon.

                                                                          

Efter sovmorgon och kaffe så tog vi en lång promenad i skogen, i ljuset. Wohoo! Hundarna var superglada.

   

Sedan åkte jag och handlade lite. Nu är typ julklapparna klara. Puh. 

Efter det städade vi hela huset. Skönt att ha det gjort. Jag brukar alltid känna att jag skulle vilja ha en extra dag ledig för att njuta av att det är städat och fint, nu kan jag njuta i många dagar! Härligt! Gud vad nice! Här ska vilas!

                                                              

På eftermiddagen tog vi en promenad igen, fortfarade i ljuset. Vi gick vid Penningby slott. Det är lite läskigt eftersom det spökar. Hihi. Kul med lite omväxling iallafall.

 

Nu hoppas jag på många härliga dagar.

Ha det bra alla!

                                                                                

 

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards