staffedoggblogg

Alla inlägg den 13 mars 2022

Av Sofie Pettersson - 13 mars 2022 20:23

Eftersom Leeloo löper så har det blivit träningsvila den här helgen. Vi har gjort en massa andra roliga saker istället. 

 

Både lördag och söndag har vi startat morgonen med promenad med grannen. Fint väder och helg, då blev det många bra möten. I vanliga fall ser man inte en kotte ute här på landet. Leeloo blev utskälld till höger och vänster men det klarade hon galant. Duktig tjej!

 

Igår var vi till Åkersberga och träffade delar av familjen. Först fika hos min brorsa och Leeloo tränade på att inte jaga undulater. 

                             

Sedan träffade vi min systerson, sambo och deras hund. Det var första gången de träffades. Vi introducerade dem med en promenad och det gick superbra. Det är första gången som Leeloo hälsar på en liten hund. Jag låter henne aldrig hälsa på främmande hundar och mina träningskompisar har stora hundar. Det var skönt att det gick så bra. De kommer träffas många gånger eftersom det är familjen.

 

Med mig hem från min syrra fick jag en kasse med hundgrejer. Bland annat en lydnadsruta som hon köpt till mig. Det ska bli kul att börja träna på framöver!

 

Både lördag och söndag eftermiddag har spenderats i skogen med promenad och fika. Mysigt!

 

En riktig toppenhelg. Härligt med värme och sol!

                                           




Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards