staffedoggblogg

Alla inlägg den 24 mars 2022

Av Sofie Pettersson - 24 mars 2022 19:54

Igår kväll fick jag feeling och åkte med Leeloo till Öbk. för öppen träning. Hon har ju haft vila under löpet så det var första gången på länge som vi var ute bland andra. Kvällens tema var rallylydnad och det passade ju perfekt eftersom jag anmält henne till sin första tävling. 

                                        

Trots vilan så gick det riktigt bra. Leeloo var taggad på att träna. Fortfarande tappar hon koncentrationen från och till men på det stora hela är hon superduktig. Lite skit bakom spakarna har hon dock..... Det är dax för mig att sluta fippla med kopplet nu när det gäller nybörjarklass igen. Det var länge sedan..

                                       

 

I veckan har vi börjat öva lite på rutan. Jag har använt mig av target för den är Leeloo säker på. 

 

Härligt att det snart är helg igen. Den förra bjöd på kanonväder så det blev mycket tid ute.


Lite bilder från helgen... 


Promenad på nytt ställe med fika:

   

Premiär i utegården för Curre:

 

Ut i solen med Kitty:

 

Nu taggar vi mot fredag. Trevlig helg alla!

                                           






Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards