staffedoggblogg

Alla inlägg den 29 oktober 2015

Av Sofie Pettersson - 29 oktober 2015 19:44

Sedan vi ställde om klockorna till vintertid så blir det mörkt alldeles för tidigt! Jag hinner inte ens hem från jobbet innan det börjar. Värre ska det bli också. Jag tycker det är jättejobbigt den här årstiden. Man blir helt orkeslös och varje dag har jag dåligt samvete att jag inte gör mer med hundarna. =/

Inte roligt alls.Jag orkar inte ens åka och träna någonting fast jag kanske borde....

Imorgon när det iallafall en bra dag för då är jag ledig. Skönt! Lite sovmorgon och promenader i ljuset ska nog göra susen. =)

 

I helgen är det inte något speciellt planerat, förutom det vanliga då: hästen.  Vi ska också försöka ta tag i uppröjning av tomten. Eldning står på schemat! Hoppas på finväder nu när man har en extra ledig dag!

Trevlig helg alla!

 

Hoppas på sol som på bilderna som är tagna för ett par veckor sedan....

Leia:

 

Wilson:

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards