staffedoggblogg

Alla inlägg den 7 augusti 2015

Av Sofie Pettersson - 7 augusti 2015 21:50

För att klämma ut max av de sista stackars semesterdagarna så har vi  åkt till norrland. Lite oplanerat, därför blev det bara några dagar. Men skönt ändå!

Tänkte först att det var dumt så nära efter Leias operation, men det har gått bra iallafall..


Stannade flera gånger på vägen upp.

Dragongate:

   

Tur med vädret också för en gångs skull...

   

Har faktiskt sprungit för första gången på typ ett halvår. Välbehövligt! Inte minst för Wille som behöver göra av med extra energi. Leia får ju bara gå 10-minuters promenader...

Lite simning i Viksjön på det:

 

Vid Mjällån:

   

Idag har vi varit och spelat minigolf.

Hundarna är med såklart:

 

Imorgon bär det av hemmåt igen. På måndag börjar jag jobba (faaaaaan).


Söndag ska iallafall bli roligt. Då åker jag och Wilson till Häverödal och tävlar lydnad igen. Den här gången hoppas jag att vi har marginalerna på rätt sida!

                                                  

                            

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards