staffedoggblogg

Alla inlägg den 24 augusti 2015

Av Sofie Pettersson - 24 augusti 2015 22:11

 

I helgen var jag i norrland UTAN hundarna! Det var ovanligt,men vi skulle renovera så det var bara jobb som gällde! När jag kom hem igår kväll så möttes jag av glada men rastlösa hundar.  😊

Idag efter  jobbet så blev det lydnadsträning för första gången på länge.  I civilisationen dessutom. Bra med lite störning. 

 

Leia är hur pigg som helst! Det gör mig jätteglad. Hon vill så mycket, men naturlugtsvis måste hon träna med måtta. Akta,akta,akta så man inte startar någon inflammation i knät!

 

Wilson var riktigt bra idag. Vi körde igenom lkl 1 momenten och lite rallymoment från avancerad klass. Fick en bra känsla med honom så nu blir det inte så mycket mer innan nästa tävling. 

 

Jag har anmält Wille till flera tävlingar. Lydnad i Waxholm och Vallentuna, samt rally i Häverödal. Eftersom jag flyttat till Norrtälje så har jag blivit medlem i Roslagen. På lördag är det dax för Km. Då kommer vi vara med för skojs skull!

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards