staffedoggblogg

Alla inlägg den 8 april 2016

Av Sofie Pettersson - 8 april 2016 20:37

Imorgon är det dax igen! Då åker vi till Bro-håbo för tävlingar i rallylydnad. Båda hundarna ska köra avancerad klass. Wilson startar en gång och Leia två. I både klass A och B är det över 50 ekipage!

 

Jag har inte jättehöga förväntningar eftersom vi tränat alldeles för lite. Självklart hoppas jag på kvalificerande resultat, iallafall ett för Leia. Wille har ju redan tre. Om det inte lyckas är det inte hela världen. Vi har flera tävlingar på g...

 

I kväll byggde jag en bana på tomten och tränade. Gick sådär i början men hyfsat efter ett tag. Det betyder att jag inte får glömma bort  att värma upp ordentligt. De måste ju vara med i matchen så att säga..

 

Hemmapysslade skylthållare:

 

Leia är skendräktig och därför lite disträ. Men på två starter borde iallafall en gå bra. Wille däremot är  övertaggad som satan. Må det bära eller brista...

 

Bästa Leia:
 

Allt inför imorgon är packat och klart. Det bästa av allt är att det inte är samling förän 12.30 Sovmorgon! Yes!

                                                  

                     

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards