staffedoggblogg

Alla inlägg den 20 april 2016

Av Sofie Pettersson - 20 april 2016 20:19

Över allt på våran tomt kommer det upp massa vårblommor. Det är så fint. Idag passade man på att vara ute mycket medans det var sol. Man vet aldrig när den kommer igen...

       

Vi har varit duktiga med träningen på sista tiden. Det har blivit en stund varje dag på tomten. Egentligen skulle Wilson ha tävlat lydnadsklass 1 på lördag, men eftersom han varit krasslig så har jag strukit honom. Typiskt nu när apporteringen så gott som sitter. Det hade varit roligt att se om det fungerar när det blir "allvar".

 

På eftermiddagen lade jag varsit spår åt djuren som fick ligga i ca 3 timmar. Jag vet inte om det gick så bra, men båda hittade fram till klöven på slutet. Vägen dit är ju allt annat än spikrak. Det ser verkligen ut som att de inte har en aning vad de pysslar med. Hur som helst så kommer de ju alltid fram till mål. Jag borde kanske gå en kurs och lära mig ordentligt..

                                                  
                 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards