staffedoggblogg

Alla inlägg den 21 juni 2016

Av Sofie Pettersson - 21 juni 2016 11:00

Det går väldigt fort att vänja sig vid att vara ledig! Jag har redan glömt bort hur det är att jobba..

                                                  
                   

Det har inte varit mycket träning med hundarna på sista tiden. De har fått ledigt från det och vi har gjort annat istället.

 

Här om dagen gick vi en jättelång promenad innan det var dax för fest på Ljusterö på kvällen.

       

Igår var vi och delar av familjen till naturreservatet vid Åkers-runö. Det blev också en bra promenad med socialträning: titta på kor, fiska, fika mm.

   

Idag ska vi åka till ett nytt ställe och efter det ska jag till stallet och leka med Bonne. Det är inga problem att fylla upp dagarna. Som sagt: jag behöver inte jobba, jag har tillräckligt att göra ändå!

                                                  
                        

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards