staffedoggblogg

Alla inlägg den 2 juli 2016

Av Sofie Pettersson - 2 juli 2016 18:15

Idag skulle jag och Maria åka på en liten roadtripp till Gnesta-Trosa bk. för att tävla dubbla starter avancerad rallylydnad.

Det blir inte alltid som man har tänkt sig...

Istället för att komma dit så blev vi stående flera timmar mitt på motorvägen med trasig bil. Happ. 4 hundar i en bil mitt i smeten var inte direkt någon höjdare.

Jag är så besviken. Vi som för en gångs skull hade tränat riktigt ordentligt. Dessutom var det typ den enda tävlingen här i närheten på hela sommaren. Snacka om typiskt!

Då gick man upp klockan 5 på en lördagmorgon helt i onödan..

 

Istället blev det till att åka hem och fixa lite. Jag och Zandra ska på loppis imorgon och kränga lite prylar. Jag har rotat runt bland hundgrejerna också. Fick ihop en hel del faktiskt.

 

En som iallafall blev glad att man kom hem igen tidigt istället för på kvällen var Leia.

 

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards