staffedoggblogg

Alla inlägg den 17 juli 2016

Av Sofie Pettersson - 17 juli 2016 19:14

I tre dagar har ju SM i lydnad och rallylydnad pågått här på hemmaplan i Norrtälje. Typiskt att man inte hann kvala in då. Hehe..

                                                  
                  

Jag hade iallafall som plan att åka dit och kolla på alla duktiga ekipage. Igår var vi på kryssning så då blev det inte av. Min snälla syster passade hundarna. Det verkar inte ha gått någon nöd på dem direkt..

 

Leia:

 

Wilson:

 

 

Som tur var så höll finalen på hela dagen så det blev sovmorgon. Puh!

Jag tog med båda hundarna till Norrtälje Ip. där tävlingarna hölls. Perfekt passivitetsträning att  ligga lugnt och titta på i hundvimlet. De uppförde sig som två små ljus. Duktiga hundar!

     

Det var kul att se alla duktiga tävlande. Hoppas vi också får vara med någon gång...

                                                  
                        

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards