staffedoggblogg

Alla inlägg den 18 mars 2015

Av Sofie Pettersson - 18 mars 2015 06:13

Hittils den här veckan har det varit fint väder hela tiden. Man är nästan lite irriterad på jobbet för jag vill vara ute istället. =)

Jag har som vanligt mycket att göra varje dag. Det här med Leias träning och allt tar mycket tid faktiskt. Jag längtar tills hon blir "frisk" igen.


Nu är iallfall all is i spåret i Domarudden borta. Vi har gått eftermiddagens promenad där varje dag. Intervallträning med 4*100 meters spring står på schemat den här veckan.

Nu har det istället blivit ett annat problem: ingen av promenaderna blir ju i skogen. På morgonen hinner jag inte, för ärligt talat klockan ringer 05.05 och tidigare än så vägrar jag gå upp! Det är inte mänskligt! Eftermiddagen blir ju i Domarudden och på kvällen är det för mörkt. Hm, hur man än gör så blir det inte bra!


Ikväll har jag inget inbokat. Skönt! Ska nog ta och träna lite lydnad med mina hundar tror jag. =)


Från skogen här om dagen:

 

Leia och Bonne ska ut på promenad:

 


Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards