staffedoggblogg

Alla inlägg den 25 mars 2015

Av Sofie Pettersson - 25 mars 2015 06:05

Det här är en stressig vecka.

I helgen ska vi titta på ett hus. Vi har inte letat på länge, men nu är det dax. Att bo i lägenhet med två ganska stora hundar,  det rimmar inte riktigt rätt tycker jag...


Hur som helst så har jag nu jättemycket att göra i veckan. Mäklaren var här i måndags och värderade lägenheten, vi måste prata med banken, lister ska upp osv. Usch. Jättestressigt. =(

Tydligen så går det hur fort som helst med husförsäljning nu för tiden. Så vi kommer ändå inte "hinna klart" till söndag. Men någon gång måste man ju börja iallafall.


Ska försöka ta hand om hundarna ordentligt i veckan ändå. Igår hade de vilodag när jag var i stallet, men i förrgår blev det ett bra träningspass i lydnad.

Tävlingslydnadskursen som jag ska gå börjar ju snart också. Det ska bli superkul. Inte nog med det: nu börjar det närma sig tävling igen. 11 april närmare betsämt...


Äntligen är det fint väder igen. Igår morse i skogen:

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards