staffedoggblogg

Alla inlägg den 30 mars 2015

Av Sofie Pettersson - 30 mars 2015 20:09

Nä det blev inget hus den här gången heller. Vi lade bud men det var alldeles för många som ville köpa. Det är redan långt över vårat tak. Suck. =/

Iallafall så har det varit en fotograf här idag. Han tog riktigt bra bilder. Nu kan mäklaren förbereda inför försäljning och hjälpa oss att leta. Får se hur det går...


Det var tråkigt väder idag också. Regn och snö. Men eftersom jag hade en ledig kväll så passade jag på att fråga om Susanne och Axa ville gå på promenad. Vi gick i Karbyspåret. Det var trevligt trots skitväder. Hundarna fick bra motion och socialträning på samma gång. Bra för djuren att bara gå bredvid varandra utan att leka som omväxling.


Idag har jag anmält mig och Wilson till en liten kurs i slalom. Perfekt! Precis det vi behöver träna på ju. Dessutom var det på helgen så man slipper stressa! Helena ska också gå på kursen så det blir kul. Jag vet inte med vilken av alla hundar, men det visar sig.


Myspys inne efter promenad i snöblask:

 




Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards