staffedoggblogg

Alla inlägg den 1 januari 2016

Av Sofie Pettersson - 1 januari 2016 12:33

Den här nyårsafton var nog den smidigaste hittils, ur hundsynpunkt. Här på landet har det knappt smällt någonting alls i dagarna, till skillnad mot när vi bodde i lägenheten där man knappt kunde gå ut på kvällen med Leia. Tolvslaget gick jättebra. Visst smällde det ute, men inte så nära. Hundarna märkte nästan ingenting.  Ljudet från luftvärmepumpen döljde smällarna. Hihi.

Lätt som fan. Det tackar Leia för!

 

Mina lediga dagar bara rinner iväg! Det är bland det bästa jag gjort på länge: skaffat mig jullov!

                                                  
                    

Vi har mest tagit det lugnt. Tagit långa promenader. Wilson är uppe i normallängd på promenaderna nu. Mot slutet får han mer frihet och gå i långlina/flexi. Det har gått bra. Han är inte halt, och inte heller halt efter vila längre.

                                                  
              

   

I förrgår firade familjen julafton. Bättre sent än aldrig. Jag har fått världens finaste tavla på mina kära hundar! En kompis till Hanna som har ritat den. Grymt!

Avmålad av två av mina favoritbilder:

 

Nu ska jag fortsätta lata mig i ett par dagar till iallafall.

Gott nytt år alla!

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards