staffedoggblogg

Alla inlägg den 24 januari 2016

Av Sofie Pettersson - 24 januari 2016 13:02

Idag är en riktigt skön dag. Vi har inget speciellt inplanerat alls. Jag tog en riktigt lång sovmorgon och sedan gick vi en lång promenad. Nu har jag precis varit ute och lagt varsit spår åt hundarna som de ska få ta senare.

Vi behöver inte ens städa eller göra någonting alls för det är redan gjort. Vilken härlig känsla!

 

Förra helgen så gjorde jag en chansning och beställde en specialsydd overall till Wilson på nätet. Jag har ju letat efter något som han kan ha när det är sådär 20 minus, som det inte kommer in massa snö innanför. Han har en tendens att det första han gör på promenaden är att hoppa rakt ner i den djupaste snön för att uträtta sina behov. Då blir det inte bra med massa snö innanför täcket mot bröstkorgen.

Overall är bra, men de vi provat hittils har inte alls passat. Då fick jag tipset om en måttsydd.

Som av en händelse så hittade jag en sida på facebook: tinas hundkläder. Rekommenderas!

Beställde en overall förra lördagen, och redan igår låg den i brevlådan! Det var inte dyrt heller!

 

Den passade faktiskt riktigt bra på Wille, och den var fint sydd. Det enda som var synd är att jag beställde i fleece och det är inte elastiskt. Det hade varit bra, men nu vet jag iallafall vad man kan justera till nästa beställning för att få det perfekt!

 

Allvarligt?! Har ni sett någon så söt....

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards