staffedoggblogg

Alla inlägg den 15 januari 2016

Av Sofie Pettersson - 15 januari 2016 20:17

Efter ledigheten kom genast en tuff arbetsvecka. Inte nog med det, det har snöat hur mycket som helst och är svinkallt! Idag är det - 20 grader. Blä! Verkligen skönt att det äntligen är fredag!!

 

Jag har inte gjort mycket med djuren de senaste dagarna. Det går knappt att vara ute heller. 10 minuter sedan hoppar de på tre ben. =)

De verkar ganska nöjda ändå med att vara inne och vila istället.

 

Jag letar efter lämpligt täcke/overall till Wille som skyddar bröstkorg. Nu har vi bara vanliga täcken typ med magplatta och det skyfflas bara  massa snö innanför. =(  Hittar inget bra som passar på den hunden. Han är tydligen inte byggd som alla andra.  Om någon har något bra tips så säg till!

 

Ikväll gjorde vi ett försök till lite träning inomhus. Gick sådär. Jag var väll inte tillräckligt motiverad och då är det ingen mening. Ingen hund som blir glad av en halvdan matte. Ja, ja vi får ta nya tag sedan. Nu är det bara hålla ut i ett par månader till och sedan kommer våren. Jag längtar!!

Det är iallafall vackert ute när solen skiner...

 

Äldre vinterbilder på mina älsklingar:

           

Trevlig helg alla!

                                                  

                     

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards