staffedoggblogg

Alla inlägg den 4 december 2014

Av Sofie Pettersson - 4 december 2014 21:45

Det blev hundarnas vilodag idag eftersom jag varit i stallet och tagit hand om Bonne. Bara promenader, ingen träning. Det är med gott samvete för i tisdags var vi ju på trickkurs och igår var jag och Wilson och sprang i Domarudden med Susanne och Axa.

 

Jag hoppas på fint väder i helgen när man äntligen kan vara ute medans det är ljust. Nu måste vi träna rallylydnad! Det börjar dra ihop sig inför tävling! Har knappt tränat någonting alls på sista tiden.

Man får inte direkt så mycket motivation för träning när det är mörkt hela tiden... Dessutom finns det inget bra ställe att träna på som är upplyst. Planerna på klubben är stängda pga. lera. Nu kanske det i och för sig går bra att träna där snart. Börjar ju bli minusgrader.

 

För tillfället går verkligen ALL min lediga tid åt till att sköta djur! Mycket det här med Leias vård och sjukgymnastik, schemalagda träning som måste följas exakt. Wille behöver ju få sitt också. Funkar lixom inte att gå tiominuters promenader med honom... =)

Det ska bli skönt om sisådär 10 veckor när allt förhoppningsvis är som vanligt igen!

 

Tittat lite på gamla bilder. Här är en från när Wilson var liten:

 

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards