staffedoggblogg

Alla inlägg den 7 december 2014

Av Sofie Pettersson - 7 december 2014 20:51

Redan är helgen slut! Det går alldeles för fort.

Idag har vi varit ute mycket. Först på åkrarna vid Runö, sedan i skogen, och så promenad längs kanalen.

Lite träning inomhus har det blivit också.

Leia fick lite socialträning idag när hon fick följa med till Arken zoo och handla. Hon fick välja tuggben själv. Det blev med biffsmak.

                                                  
                

På kvällen har vi varit hem till min syrra en stund. Man vågar knappt ha med sig Leia. Hon blir så glad så man är rädd att hon ska skada sig själv. Stackarn!

Imorgon är det dax igen för rehab. Får se vad de säger då.

 

Förutom att bara ta hand om djuren så har jag städat, handlat och bakat(!). Pepparkakor och saffransbullar med mandelmassafyllning. Det är ju faktiskt andra advent. Jag har köpt en pepparkaksform som är en staffe. Lite kul tycker jag. Den har jag inhandlat på www.bamsesbollar.se . Rolig sida med mycket rasprylar. Bra service också. Rekomenderas!

 

Bilder från idag. Hoppas ni alla har en trevlig andra advent!

     

                                                

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards