staffedoggblogg

Alla inlägg den 22 maj 2016

Av Sofie Pettersson - 22 maj 2016 20:19

Den här helgen har varit ganska lugn. Inga tävlingar eller sånt. Skönt för en gångs skull.

Vi har varit ute på långa promenader, tränat hemma på tomten och fixat och donat med saker man inte hinner annars. Planteringarna t.ex Det har kommit upp potatis nu i landet. Wohoo!

 

Igår var jag och grannen ute med hundarna på promenad (en schäfer och en jack russel). Det gick jättebra. De uppförde sig hur bra som helst. Jag känner att det blir för lite socialträning med andra hundar nu för tiden. Måste skärpa oss på den fronten!

 

Det har påbörjats renovering och isättning av våran gemensamma brygga tillsammans med grannarna idag. Det är ju nice att ha en egen plats att bada hundarna på utan att någon kan komma och gnälla! =)

 

Vovvarna är glada iallafall:

 

Förutom att hålla på med hundarna och tomten så har jag såklart varit i stallet också.

 

Jag och Bonne ute på tur och tittar på supergulligt föl:

En bra helg helt enkelt! Synd bara att den var så kort.....

                                                  
                         

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards