staffedoggblogg

Alla inlägg den 25 maj 2016

Av Sofie Pettersson - 25 maj 2016 20:59

Ikväll åkte vi iväg till klubben för lite lydnadsträning. Jag skulle bara vara borta en stund, men det blev flera timmar. Tiden bara rinner iväg!

Eftersom jag snart ska tävla lite lydnad med djuren så var det välbehövligt att vara runt andra hundar.

 

Wilson var lite spänd idag igen, men det släppte efter ett tag. Dagsformen får avgöra om jag tävlar honom eller inte..

Apporteringen gjorde han bra idag trots störningar. Men varför kan det aldrig gå bra med allt? Nu har vi fått problem med "läggande" istället. Det är precis som att det inte får plats hur mycket som helst. Om en grej trycks in så åker en annan ut! Suck.

 

Leia är lite seg och disträ. Hon ska löpa snart så det är antagligen därför. Det är faktiskt jobbigt att det svänger så mycket. Nästa tik får bli kastrerad så det så. Förhoppningsvis så är det lite kallt när vi ska tävla så hon blir lika glad och taggad som förra helgen...

 

Det var iallfall roligt att komma iväg för en gångs skull och träna lite!

 

 

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards