staffedoggblogg

Alla inlägg den 5 april 2015

Av Sofie Pettersson - 5 april 2015 19:14

Imorse packade jag in djuren i bilen och åkte iväg till Susanne för lite rallyträning. Bra start på dagen!

Alla hundarna var lätt övertaggade. Till och med Leia! Hon hoppade på mig flera gånger. Detta bådar inte gott inför helgens stora tävling... Ja, ja de tyckte det var kul iallafall!

 

Nu känner jag mig nervös faktiskt. Vi har tränat alldeles för lite. Tex. måste jag träna "stå" med Leia för det har hon visst glömt bort. Wilson behöver träna frestelser nu igen.

Förhoppningsvis är det bättre väder på lördag än idag. Det är svårt att få Wille att ligga ordentligt ute när det regnar. Enligt Smhi ska det vara sol . Hoppas det stämmer.

 

Efter träningen så gick vi en promenad i skogen. Wilson och Axa fick leka av sig, och Leia fick sin dagliga fysträning i mossa och blåbärsris. 

Vid 13-tiden så var det påskfika med familjen och hundarna fick hänga med på det också. Nu är de trötta. Inget dåligt samvete idag inte!

Imorgon blir det samma procedur: hem till Susanne på morgonen för träning och promenad. 

På´t igen bara! 

 

I väntan på rallyträning:

 

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards